Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
    Благодаря, ще има разглабяне..
    Понякога се къса тръбата точно до скобата.Ако е така или затапваш егр или взимаш друга тръба.
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      Това е топлообменника на егр-а. В него влиза антифриз, който се затопля от изгорелите газове. Скобата си е фабричната, ако я разкачиш, освобождаваш тръбата, която отива към егр-а. Виж дали не е скъсана скобата или пък, някога, когато е сменян термостата не са я сложили накриво и просто да изпуска.
      Ако пробие топлообменника ,антифриза стига ли до картера ?

      Comment


      • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        Ако пробие топлообменника ,антифриза стига ли до картера ?
        Може да стигне до цилиндрите и да го гори, но не мисля, че може да стане боза антифриза.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • По-скоро ще почне да надува в охладителната система.
          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

          Comment


          • Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
            По-скоро ще почне да надува в охладителната система.
            Направо ще изкипи да кажем

            Comment


            • Здравейте колеги , искам да попитам дали някой не е сменял предни спирачни дискове от нормални да е слагал вентилирани колата е алфа 156 1,9JTD 105ps .
              Купил съм спирачни апарати от алфа 2,4 JTD 136ps дали ще станат на 1,9 JTD или искат преправяне ?

              Comment


              • Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                Здравейте колеги , искам да попитам дали някой не е сменял предни спирачни дискове от нормални да е слагал вентилирани колата е алфа 156 1,9JTD 105ps .
                Купил съм спирачни апарати от алфа 2,4 JTD 136ps дали ще станат на 1,9 JTD или искат преправяне ?

                Би трябвало да стават колега
                136 коня на 156цата са преди фейса
                Но все пак нека и колегите да кажат по нещо
                Колега ти сам може да пробваш не сложно щом си взел дискве и апарати,сваляш стария диск сп.апарат и пробваш
                Ако всичко е ок ,монтира ,после обезвъдушаваш и си ти
                Алфа 147 jtd
                115 k.s.
                2002 год

                Comment


                • Все още не съм взел дискове и накладки, само апаратите та затова питам .
                  Last edited by iv4oo; d.m.y г., 17:18.

                  Comment


                  • Еиии всички ле с 1.9 карат с плътни дискове бе как спирате , никой ли не е слагал вентилирани ?

                    Comment


                    • Какъв е смисълът? Плътните дискове с правилните накладки си спират перфектно без да прегряват.Тези коли нямат кой знае каква мощност и ускорение,че да им трябват брутални спирачки...
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • Колега става въпрос за спиране от да речем 180 до 70 и с нормалните дискове с АТЕ накладки загряват (трудно спира) ,а и вече дисковете са ми за подмяна а цените на плътните и вентилираните (нe перфорирани ) е почти еднаква с малка разлика затова купих спирачни апарати от 2.4 и смятам да ги сменя

                        Comment


                        • Моята е 1.9 8в 115 к.с и е с вентилирани дискове. Реално предполагам,че няма разлика в шенкела и всичко би трябвало да е ръг и тръг,но дали е така.....
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                            Колега става въпрос за спиране от да речем 180 до 70 и с нормалните дискове с АТЕ накладки загряват (трудно спира) ,а и вече дисковете са ми за подмяна а цените на плътните и вентилираните (нe перфорирани ) е почти еднаква с малка разлика затова купих спирачни апарати от 2.4 и смятам да ги сменя
                            Идеята ти не е лоша,сменяй,но внимавай да не попаднеш на "ментак",защото според мен в момента имаш подобен или някъкъв друг проблем.Смятам така,защото съм спускал екстремно Шипка,Твърдица,Узана,и др.,без да съм прегрявал нищо.Така,че мисля,че да спра от 180 до 0 не е нещо специално.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • Смених ги без проблем , както каза колегата ръг и тръг дискове и накладки АТЕ гарантираха ми че не са менте пък да видим . Не че не спира добре с плътните но , идеята е с по големи дискове плътните са 281мм. а вентилираните са 284мм. и вентилирани са по дебели с по добро охлаждане ще е по добре мисля

                              Comment


                              • Здравейте колеги. Снощи разбрах ,че не ми работи километража, по-точно само скоростомера, стрелката е забила на 0 и не мърда, а всичко друго си работи и няма проблем. Някакви идеи от какво може да е?

                                Comment

                                Working...
                                X